top of page
Laden_Total_color.jpg

Mødefaciliteter

Lej et udendørs mødelokale

Har I som virksomhed behov for at komme ud af jeres vante rammer og tilbringe en dag i naturen, så tilbyder vi mødefaciliteter i vores smukke landlige omgivelser på Hjortespringgård, hvor vi dyrker grøntsager, frugt og bær. På landet, men kun et smut fra Rådhuspladsen.

  

Vores smukke delvist åbne lade fungerer som et udendørs overdækket mødelokale og byder på en helt særlig stemning med udsigt over grøntsagshave, frugtplantage og skovhave. 

Rummet fungerer godt til alt fra 10 til 20 personer, som skal afholde møde. Der er god plads og rig mulighed for at bruge omgivelserne til walk n’ talk – både på gården samt i de nærliggende grønne områder med skov og mose. Rummet kan danne ramme om mange typer arrangementer.

Der er mulighed for alt fra halv- og heldagsmøder til workshops og teambuilding. Der er mulighed for opsætning af whiteboard og ophæng af plancher, flip-overs m.v. Der er fine toilet- og køkkenfaciliteter. 

 

Vi tilbyder mødepakker med forplejning bla. med friskhøstet grønt fra vores grøntsagshave og skovhave. Alle mad-og drikkevarer indkøbt til forplejning er økologiske. Gårdens egne grøntsager er ikke økologisk certificeret, men vi benytter økologiske frø, såjord og kompost og bruger ingen former for sprøjtemidler eller kunstgødning.

 

Læs mere om vores mødepakker her. Kontakt os, så vi sammen kan finde en god løsning for jeres arrangement. 

kontakt@hjortespringgaard.dk

Laden_01_edited.png
27-145A0764.jpg

Heldagsmøde 8 timer 

I øjeblikket tilbyder vi heldagsmøde med forplejning. Mødet afholdes i vores smukke åbne lade og udendørsområde.

 

Ved ankomst serveres kaffe/te og vand.

Ved 12.30 tiden serveres en frokost som består af 5 vegetariske retter med friskhøstet grønt fra haven samt hjemmebagt brød. Efterfulgt af kaffe og te 

Pris

1150 kr. ex. moms pr. person (min. 10 personer) 

Tilkøb 

  • Rundvisning i grøntsagshave og skovhave eller oplæg om bæredygtig og klimavenlig jordbrug 

  • Økologisk sodavand

!
bottom of page